Tjenesten for mobilmeldinger fra INTRONI (heretter kalt «Tjenesten») drives av Aldrimett AS (heretter kalt «INTRONI», «vi» eller «oss»). Din bruk av Tjenesten innebærer at du samtykker til disse vilkårene og betingelsene («Mobile vilkår»). Vi kan endre eller avslutte Tjenesten eller noen av dens funksjoner uten varsel. I den grad gjeldende lov tillater det, kan vi også endre disse Mobile vilkårene når som helst. Din videre bruk av Tjenesten etter at endringene har trådt i kraft, anses som en aksept av endringene.
Ved å samtykke til INTRONIs SMS-/tekstmeldingstjeneste godtar du å motta gjentakende SMS-/tekstmeldinger fra og på vegne av INTRONI via din mobiloperatør til det mobilnummeret du har oppgitt, selv om nummeret ditt er registrert i et statlig eller nasjonalt reservasjonsregister («Do Not Call»). Tekstmeldinger kan sendes ved bruk av et automatisk oppringingssystem eller annen teknologi. Meldinger kan inneholde kampanjer, tilbud og andre markedsføringshenvendelser (for eksempel påminnelser om handlekurv).
Du forstår at du ikke trenger å melde deg på dette programmet for å kunne foreta kjøp, og ditt samtykke er ikke en betingelse for kjøp hos INTRONI. Deltakelse i programmet er helt frivillig.
Vi tar ikke betalt for Tjenesten, men du er ansvarlig for alle kostnader og gebyrer som din mobiloperatør kan belaste i forbindelse med tekstmeldinger. Antall meldinger kan variere. Meldings- og datakostnader kan påløpe. Sjekk ditt mobilabonnement og ta kontakt med din operatør for detaljer. Du er selv ansvarlig for alle kostnader knyttet til SMS-/tekstmeldinger, inkludert de som faktureres av din operatør.
Du kan når som helst velge å avslutte Tjenesten. Send nøkkelordet STOPP til INTRONI eller klikk på avmeldingslenken (hvis tilgjengelig) i en tekstmelding for å kansellere. Du vil motta en engangsbekreftelse på at du er avmeldt. Ingen flere meldinger vil bli sendt til mobilen din, med mindre du selv tar initiativ til det. Hvis du er abonnent på flere INTRONI-meldingstjenester og ønsker å avslutte, må du – med mindre loven krever noe annet – melde deg av hver enkelt tjeneste separat, i henhold til instruksjonene i deres respektive vilkår.
For brukerstøtte eller hjelp, send HJELP til INTRONI eller send e-post til Kontakt@introni.no.
Vi kan endre telefonnummer som brukes til Tjenesten når som helst, og vi vil varsle deg om slike endringer. Du erkjenner at meldinger (inkludert STOPP- eller HJELP-forespørsler) som sendes til et nummer som vi har endret, kanskje ikke blir mottatt. Vi er ikke ansvarlige for å imøtekomme forespørsler sendt til slike numre. I slike tilfeller, send e-post til kontakt@introni.no.
Mobiloperatørene som støtter Tjenesten er ikke ansvarlige for forsinkede eller uteblitte meldinger. Du forplikter deg til å oppgi et gyldig mobilnummer. Dersom du får nytt mobilnummer, må du registrere deg på nytt med det nye nummeret.
I den grad gjeldende lov tillater det, godtar du at vi ikke er ansvarlige for feilet, forsinket eller feilsendt levering av informasjon sendt via Tjenesten, eventuelle feil i slik informasjon, og/eller eventuelle handlinger du gjør eller unnlater å gjøre basert på informasjon eller Tjenesten.
Vi respekterer ditt personvern. For å se hvordan vi samler inn og bruker din personlige informasjon, vennligst se vår Personvernerklæring.